fbpx
hea ülevaade oma üürikorterite portfellist üürikinnisvara haldustarkvara abil

Käesolev digiajastu on muutnud üsna drastiliselt klassikalisi töövõtteid. On teada fakt, et olenemata tegutsemisalast kaasatakse tehnoloogiat järjest rohkem erinevate tööprotsesside optimeerimises ja automatiseerimises.

Inimesed näevad tehnoloogia kasutuselevõtus palju positiivset, sest usaldades mitmed asjatoimetused spetsiaalsetele programmidele ja tarkvaradele, muutuvad tööprotsessid tunduvalt ajaefektiivsemaks ning täpsemaks. Need kaks faktorit on ka peamised põhjused, miks sai loodud Eestimaine veebipõhine Bidrento üürikorterite haldustarkvara, mis on mõeldud üürikorterite haldusega seotud tegevuste optimeerimiseks.

Kinnisvarahaldurid ja üürikorterite omanikud on aastakümneid kasutanud paberit, e-maile ja Excelit kinnisvaraobjektidest ülevaate saamiseks. Palju infot on Excelis ja seda töödeldakse manuaalselt. Kõik see on suuremal või vähesemal määral senini toiminud, kuid arusaadavalt on need võtted juba ajale jalgu jäänud.

Hea uudis on aga see, et pideva tehnoloogia arenguga ning uute süsteemide ja tarkvarade turule tulekuga, on üürikinnisvara haldamine muutunud lihtsamaks kui kunagi varem. Eestis loodud kasutajasõbralik üüripindade haldustarkvara Bidrento on välja arendatud silmas pidades inimeste ja ettevõtete reaalseid soove ja vajadusi, mis puudutavad üürikinnisvara haldamist. Kui lisaks üürikorteritele on portfellis ka mõned äripinnad, siis neid saab samuti mugavalt Bidrento tarkvaras hallata.

Bidrento tarkvara ei hoia kokku mitte ainult aega, vaid annab ka väga informatiivse ülevaate hallatavatest üüripindadest. Kõik see muudab kogu haldusprotsessi sujuvaks ja murevabaks. Rain K. Trigon Capitalist, kes juhib igapäevaselt ligi 90 üürikorteri haldust uues üürimajas Mustamäel jagab oma ausat arvamust tarkvara kasutamise suhtes:

“Bidrento koondab ühele platvormile raamatupidamise, klientide halduse ja lepingud. See võimaldab meil oma üürimaja hallata väga mugavalt nii arvutist, kui ka telefonist. Oleme tänu Bidrento tarkvarale saanud loobuda mitme erineva programmi kasutamisest, mis on säästnud meile tohutult aega.”

Mis asi on üürikorterite haldustarkvara?

Lühidalt öeldes on üürikorterite haldustarkvara pilvepõhine programm, mis aitab üüriobjektide omanikel või nende halduritel üürikinnisvara hallata. Tänaseks on olemas ka võimalused äripindade halduseks. Tarkvara mitte ainult ei säästa aega ja raha, vaid lihtsustab ka igapäevaseid kinnisvarahaldusega seotuid ülesandeid. Selle abil saab lihtsalt ja mugavalt hoolitseda üüripindade haldamise, arvete esitamise, makseviivituste, lepingute, raportite ja palju muu eest.

Tänu erinevatele liidestustele nii raamatupidamistarkvaradega kui ka pankadega on kõigil osapooltel alati õige info käes ning puudub vajadus manuaalseks tööks.

Lisaks saab kinnisvarahaldustarkvara kasutades liikuda ühe või kahe üüripinna haldamise juurest edasi kasvõi 500 üüriobjekti haldamiseni, ilma et kaoks selgus, struktuur ja täpne aruandlus.

Üürileping, üüriseadus, üüriturg

Kellele on haldustarkvara mõeldud?

Haldustarkvara on mõeldud üürikinnisvara omanikele, halduritele ja maakleritele olenemata nende kinnisvaraportfelli suurusest ning hind sõltub portfelli suurusest.

Lisaks on olemas mugav teenus väikeinvestorile – panime nii haldustarkvara kui ka raamatupidamisteenuse kokku (Paketid ja hinnakiri, pakett Basic+). Paketis välja toodud korterite arv on näidiseks ja sõltuvalt üürikorterite arvust saab ka personaalse pakkumise küsida. Taoline pakett sisaldab Bidrento haldustarkvara kasutust ning raamatupidamise täisteenust (müük + ostud /kuludokumendid, põhivara arvestust).

Haldustarkvara kasutaja saab kogu üüriprotsessi hallata ühes keskkonnas alates üürniku leidmisest kuni arvete saatmiseni ja seda kõige kaasaegsamaid tehnoloogilisi lahendusi kasutades. Kui inimesel tuleb hallata näiteks 8 korterit, siis võib ette kujutada kuivõrd keerukas ja ajamahukas on kogu tööprotsess, just seepärast tasub kaaluda haldustarkvara kasutusele võtmist.

Sven A. (väikeinvestor), kes on tänaseks päevaks kasutanud Bidrentot üle 8 kuu, jagab oma kogemust:

“Algul tundus võõras, aga paari korraga harjusin ära. Nüüd ei vahetaks mitte millegi vastu. Eriti meeldib kasutamise lihtsus ja võimalus isikupärastada enamikku sisestatud infost. Äärmiselt suureks abiks minu kulude ja laekumiste registreerimisel ja silma peal hoidmisel. Nad täiustavad seda pidevalt, nii et võin öelda, et nad tõesti usuvad oma tootesse. See on pilvepõhine ning funktsioonide ja aruandluse pideva värskendusega. Väga kasutajasõbralik liides võimaldab mul kulusid ja kogutud üürisummasid sisestada minutitega, on võimalus lasta teha seda süsteemil ka täiesti automaatselt. Tundub üsna jõuline mitmete funktsioonidega, mida ma isegi ei kasuta, kuid näen, kuidas need võivad olla kasulikud suurematele üürikinnisvara omanikele. Kindlasti soovitan seda toodet.” 

Inimeste jaoks, kes on kokku puutunud Airbnb-ga ja tegelevad  lühiajalise üürimisega, on Bidrento justkui pikaajaline Airbnb platvorm, kus korteriomanik saab halduse keskkonna koos üürniku leidmisega enda kasutusse. Samuti AirBnb korterite omanikud saavad luua endale Bidrento keskkonnas detailse ülevaade tuludest ja kuludest ning hoida kõiki dokumente ühes pilvepõhises programmis. Kasutaja Kaarel L.:

„Võtsin proovida BidrentoPro tarkvara kuna tegelesin kolme AirBnb korteriga ning koguaeg oli puudu põhjalikust ülevaatest kulude poolelt ja mis kõige olulisem – palju ma siis ikkagi teenisin kasumit igakuiselt. Võtsin kasutusele Bidrento tarkvara ja sain hakata pidama väga head ülevaadet enda tuludest ja kuludest ning lisa boonusega leidsin, et saan sinna laadida alla ka kõik dokumendid, pildid ja failid ning seda kõike ka vajadusel mobiilist.“

5 soovitust, kuidas saada kiiresti hea ülevaade oma üüriportfellist ning sellega seotud kuludest ja tuludest

1. Oma ajakohast ja korrastatud ülevaadet oma objektidest, üürnikest ja üürimajadest

Kõik algab sellest, et üüriportfelliga seonduv info oleks korrastatud ja ajakohane. Kui üüriportfellis on 1 üüriobjekt, siis see on lihtne ja tihti kogu info on üürileandjal meeles ja ei vaja mingit süsteemi. Kui aga üüriportfell kasvab, siis tekib vajadus ka korrastatud süsteemi järgi, et info oleks vajadusel kiiresti leitav ning ka ajalugu säilitatud. On väga oluline omada ajaloolist ning samuti ajakohast infot oma üüriobjektidest, üürnikest ja nendega seonduvast infost.

Näiteks Bidrento annab põhjaliku ja informatiivse ülevaate hallatavate üüriobjektide ja üürnike üle: üürimaksete ajalugu, üürilepingu informatsioon ja muu oluline on lihtsasti ning kiiresti kättesaadav.

2. Võimalusel automatiseeri arveid ja nende arvestust

Tänapäeval saab väga palju siiamaani manuaalselt tehtud tegevustest automatiseerida ja asendada tehnoloogiaga. Näiteks Bidrentoga saab automatiseerida muidu aeganõudvad ülesanded nagu igakuiste arvete saatmised, kommunaalkulude arvetus ja jagamine.

3. Ära lase enda üüriportfellis tekkima üürivõlglasi ning jälgi hoolikalt maksete laekumisi ja tegutse varakult meeldetuletustega võlgnikele

Kui üürileandjal on ainult 1 üüriobjekt, siis üürimaksete laekumiste jälgimine ja meeldetuletuste saatmine on väga lihtne, aga kui üüriobjekte on näiteks 10 või 50, siis siin tasuks appi võtta tehnoloogia, et mitte lasta tekkida pikajalisi võlgnike. Bidrento annab täieliku ülevaate laekumiste ning õhus olevate võlgade kohta. Erinevad liidestused pankade ja raamatupidamisprogrammidega lihtsustavad info liikumist ja väldivad nii omakorda inimlikke eksimusi.

4. Oma ülevaadet oma üüriportfelli tulude, kulude ja tootlikkuse üle

Üürnikud maksavad ja raha laekub, kuid samas tihti unustatakse kulude kohta täpne arvestus. Olgu tegemist kas AirBnB või pikajalise üürikorteriga, siis on väga oluline teada, kui palju ja mis objekti peale kulub kuus. Tänu sellele saab õige pildi ette kui palju üks või teine üüriobjekt omanikule raha teenib.

Näiteks Bidrento haldustarkvara annab informatiivse ja asjaliku ülevaate üüriobjekti investeeringu kohta. Nii omab üüriinvestor või kinnisvarahaldur kontrolli oma numbrite ja üksikasjalike üüriprognooside ning turutrendide üle.

5. Dokumentide süsteemne säilitamine

Tekita endale üks turvaline koht, kus saad hoida kõik olulised dokumendid. Oleks väga kasulik, kui Sul oleks loodud ka mingi süsteem selle jaoks, kuidas sa dokumente säilitad ja neid kiiresti leiad. Nii saad vajadusel leida vajaliku dokumendi ilma, et kulutad tunde nende otsimisele.

Näiteks kasutades Bidrento haldustarkvara ei pea muretsema dokumentide ja muude tähtsate paberite asukoha ja turvalisuse pärast, sest kõik vajalikud dokumendid saab lihtsama vaevata üles laadida ühte keskkonda ja need vajadusel kiiresti üles leida.

Kui soovid omada kontrolli oma üüriportfelli üle, siis kasuta võimalust ja proovi Eestis loodud Bidrento haldustarkvara: www.bidrento.com

Related Post

Bidrento digilahenduse tootearendus ( „rahastatakse liidu COVID-19 pandeemiale reageerimise raames“). Bidrento digilahenduse tootearenduse käigus välja arendavate moodulite idee põhineb Bidrento platvormi edasiarendamisel ja uute moodulite loomisel turismisektori ja majutusteenust pakkuvate ettevõttete vajadustel. EAS ja Euroopa Regionaalarengu Fond toetab projekti 509 788,27€ ulatuses.

Copyright 2024 © Bidrent OÜ All rights reserved

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    DEMO PÄRING

    Hea meelega näitame Sulle kuidas Bidrento töötab ja kuidas see saab olla kasulik Sinu üüriärile. Me väärtustame Sinu aega ja hea meelega toetame Sind kogu protsessi ajal!

      INFO PÄRING

        PROOVI TASUTA

        Tasuta prooviperiood on 14 päeva ja saate selle aja jooksul prooviperioodi tasuta tühistada, saates meili järgmisele aadressile: info@bidrento.com. Kui liitumist 14 päeva jooksul ei tühistata, rakendub edaspidi kuutasu. Kuutasu suurus kujuneb vastavalt rendiühikute arvule tarkvaras või rakendub miinimumtasu 30€ + KM kuus (olenevalt sellest, kumb on suurem).